Wybór hurtowni dropshipping, to również upewnienie się na jakiej zasadzie działa integracja z hurtownią. Ważne jest, aby dane o dostępności produktów były regularnie aktualizowane. Zminimalizuje to ryzyko wystąpienia braku sprzedanego produktu, a co za tym często idzie, konieczności anulowania zamówienia naszego klienta. Część hurtowni oferuje również proces automatyzacji zamówień, czyli automatycznego przesyłania zamówienia do realizacji.
Ważnym czynnikiem jest również czas dostawy. Klienci lubią otrzymywać zamówione produkty w jak najkrótszym czasie. Warto, więc dowiedzieć się, ile czasu zajmuje hurtowni spakowanie i wysyłka zamówienia. W tym momencie, należy pochylić się również nad opcjami dostaw. Różne formy wysyłki, np. kurier i paczkomat, a także wysyłka różnymi przewoźnikami są bardziej elastyczne.
Ostatnią już czynnością o jakiej wspominamy przy wyborze hurtowni dropshipping jest zweryfikowanie opinii i obsługi klienta. Warto poszukać opinii innych sprzedawców o danej hurtowni dropshipping, m.in. na różnych forach.
Obsługa klienta między innymi szybkość odpowiedzi na pytania oraz pomoc techniczna. W przypadku tzw. gorącego okresu, dobrze jest współpracować z hurtownią, która szybko odpowie na wiadomość i rozwiąże problemy.
Więcej można przeczytać na: https://dropshippinghurtownie.pl/